Anvelopele pentru camioane Goodyear – ideale pentru protejarea mediului

cvshow_goodyear_small (1)

Cei de la Goodyear au inceput sa se implice din ce in ce mai mult discutiile referitoare la protejarea mediului inconjurator prin reducerea emisiilor de dioxid de carbon de catre vehicule (CO2). Producatorul de anvelope doreste sa scoata in evidenta faptul ca noile imbunatatiri aduse de ei in ceea ce priveste constructia anvelopelor pentru camioane au ajutat la reducerea semnificativa a emisiilor de CO2 a vehiculelor utilizate in scop comercial. De asemenea, acest lucru evidentieaza eficienta marcjalelor UE in imbunatatirea nivelului emisiilor de CO2 la nivelul industriei de transporturi.

Utilizarea la scara mai larga a anvelopelor pentru camioane cu o rezistenta la uzura optimizata poate aduce reduceri semnificative a emisiilor de CO2 dar si a reducerii consumului de carburant. Testele si calculele arata ca trecerea de la o anvelopa cu clasa “C” la consumul de carburant la o anvelopa Goodyear Fuelmax cu clasa “B”, pe un camion standard de 40 de tone cu remorca, care circula 78 000 km / an, poate ajuta la reducerea emisiilor de CO2 cu pana la 3,2 tone / an. Luand in considerare numarul foarte mare de camioane care sunt utilizate de companii (cateva milioane, plus trailerele acestora), numai la nivelul Europei, oportunitatea reducerii emisiilor de CO2 este una imensa.

“Emisiile de dioxid de carbon sunt legate direct de nivelul consumului de carburant,” a declarat Michel Rzonzef, vice presedinte al departamentului comercial de la Goodyear pentru Europa si Africa. “Una dintre temele principale de cercetare si dezvoltare pe care o avem constant in vedere este reducerea rezistentei la rulare. Obtinerea unei rezistente scazute la rulare se translateaza intr-o reducere a costurilor cu combustibilul pentru utilizatorii vehiculelor echipate cu anvelope Goodyear si mai putine emisii negative pentru mediul inconjurator. In plus, multumita introducerii in anul 2012 a sistemului European de etichetare al anvelopelor, eficienta anvelopelor in ceea ce priveste consumul este afisata corect si vizibil.”

“Astfel, alegerea unor anvelope pentru camioane cu un indice cat mai bun al consumului de carburant devine o misiune usor de indeplinit, dar in acelasi timp una extrem de importanta. Un alt aspect important, demn de luat in seama, este faptul ca se reduc costurile de exploatare a flotelor de vehicule. Incurajand detinatorii flotelor de camioane sa faca trecerea de la anvelope cu clasa “C” la consum la anvelope cu clasa “B”, se poate ajunge la o reducere a emisiilor de dioxid de carbon cu aproape 3,2 tone / an / camion. De asemenea, se pot economisi anual peste aproximativ 1300 de euro per vehicul.”

Un studiu recent prezentat de cei de la ACEA (Asociatia Europeana a Producatorilor de Automobile), care a analizat datele obtinute de TML (Transport & Mobility, Leuven), a oferit rezultate interesante: tot sectorul comercial auto are un potential enorm de reducere a emisiilor de CO2 a camioanelor, elementul cheie fiind echiparea acestora cu anvelope putin rezistente la rulare.

Reifenvergleich_final-800x790 (1)

Share

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong> 

Va rugam sa introduceti rezultatul operatiei: *