Tehnologia “FUEL MAX” de la Goodyear

anvelope goodyear

Tehnologia Goodyear Fuel Max utilizeaza cele mai noi descoperiri stiintifice pentru a ajuta la proiectarea unor compusi si structuri care au scopul de a reduce pierderile de energie ce au loc in momentul rularii. Initial aceasta tehnologie a inceput sa fie implementata de cei de la Goodyear pe anvelopele destinate camioanelor si utilajelor asemanatoare. In timp, Goodyear planuieste sa extinda tehnologia si la anvelopele pentru turisme mici si medii, la pentru SUV-uri si la cele pentru autoutilitare.

Societatea de Inginerie Auto (“Society of Automotive Engineering”, “SAE”) au realizat teste pe anvelopele de camioane Goodyear care beneficiaza de tehnologia Fuel Max. Testele au fost realizate in conditii optime si au aratat faptul ca tehnologia Fuel Max ajuta la reducerea consumului de carburant cu aproximativ 8% in comparatie cu anvelopele Goodyear obisnuite (De notat este ca de regula camioanele pe care aceste anvelope sunt montate au echipate 18 anvelope).

Aplicand tehnologia Fuel Max in productia anvelopelor pentru turisme, cei de la Goodyear au reusit sa lungeasca durata medie de viata a acestora, imbunatatind rezistenta la rulare cu 27%, ceea ce se traduce in o imbunatatire de 4% in economisirea de combustibil (comparativ cu anvelopele Goodyear obisnuite ce utilizeaza tehnologia Assurance).

La fel, aplicand tehnologia Fuel Max la anvelopele pentru automobile crossover si SUV, s-a obtinut o imbunatatire de 4% in ceea ce priveste consumul de carburant, comparativ cu vechea tehnologie Assurance CS. In esenta, consumul de carburant eficientizat prin tehnologia Fuel Max permite soferilor sa circule cu aproximativ 4 100 de km mai mult ca inainte cu acelasi consum de carburant.

Multe anvelope eficiente in ceea ce priveste consumul de carburant sunt fabricate dintr-un compus in care sunt inlocuite particulele de carbon negru cu silicati, pentru a reduce astfel rezistenta la rulare. Tehnologia Fuel Max introduce un compus special nou, dezvoltat cu atentie la detaliu pana la nivel molecular pentru a obtine performante semnificative in reducerea rezistentei la rulare fara a se pierde din durata de viata a anvelopelor si din tractiunea oferita de acestea. Noul compus este format dintr-un amestec de polimeri, care ajuta la imbunatatirea dispersiei moleculelor de siliciu si care imbunatateste proprietatile fizice ale benzii de rulare.

Consultati oferta completa AnvelopeMAG pentru: anvelope de camioane Goodyear

Share

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong> 

Va rugam sa introduceti rezultatul operatiei: *