anvelope agroindustriale

Testare anvelope agroindustriale Vredestein Traxion+

Testare anvelope agroindustriale Vredestein Traxion+

Testare anvelope agroindustriale Vredestein Traxion+, realizata de catre Societatea Agricola Germana, cunoscuta in mod principal ca DLG, o organizatie internationala non-profit pentru industria agricola din Germania.

Conditii testare Vredestein Traxion+

Atat pentru testele de transport, cat si pentru testele operatiunilor de teren, a fost utilizat un Claas Axion 850 C-Matic cu transmisie continua variabila. Sarcina utilizata in operatiunile de teren a fost simulata cu ajutorul unui tractor, aici un Claas Axion 930 C-Matic, de asemenea cu transmisie continua variabila.

Intrucat toate anvelopele agroindustriale testate au fost noi, acestea au fost rulate inainte de inceperea testului, apeland la o procedura uniforma, in special in ceea ce priveste testul de transport pe drum rutier. Aceasta garanteaza egalitatea in suprafata garniturilor de rulare pentru toate anvelopele.

Pentru testarea pe teren, cele doua tractoare au fost conectate printr-un cablu de otel cu celula de sarcina integrata. In plus, o roata Peiseler a fost atasata la bara de tractiune a tractorului de remorcare. Aceasta a furnizat viteza de conducere reala pe pamant in timpul testului. Alunecarea rotii a fost determinata prin masurarea vitezei rotii tractorului de remorcare si a circumferintei de rulare a anvelopelor testate. Consumul de combustibil a fost inregistrat folosind un sistem de masurare volumetric pe vehiculul cu tractare. Procedura de testare a fost identica pentru fiecare set de anvelope.Testare anvelope agroindustriale Vredestein Traxion+

Anvelopele Vredestein Traxion+ in actiune

In prima faza, consumul de combustibil a fost stabilit cu o reglare constanta a vitezei pe regulatorul de croaziera al vehiculului de remorcare, precum si cu o incarcare constanta de tractiune prin franarea tractorului pe post de sarcina. Aceasta s-a bazat pe datele privind incarcarea, masurate pe un cultivator in timpul cultivarii standard a butasilor pe camp.

In cea de-a doua faza, s-a urmarit determinarea tractiunii maxime in conditii reale de alunecare, cu conditiile prevalente ale solului la locul de testare. In acest scop, s-a stabilit o viteza constanta pe vehiculul de remorcare si necesitatea de tractiune a fost crescuta continuu prin intermediul sistemului de franare al tractorului sarcina, pana la o alunecare a rotii de 40%.

Testul anvelopelor Vredestein Traxion+

Tractorul sarcina si tractorul de remorcare, in test pentru a determina tractiunea si eficienta combustibilului pe teren (sursa: dlg.org)

Eficienta consumului de combustibil al anvelopelor Vredestein Traxion+ pe drum, a fost determinata cu sistemul binecunoscut pentru ciclurile de transport DLM PowerMix. In acest scop, consumul specific de combustibil al tractorului a fost determinat prin parcursul a peste 36 km pe un circuit definit pe sase segmente de masurare cu factori de emisie de panta variati. Aici, sarcina de tractiune a tractorului a fost asigurata de o remorca incarcata.

In afara de greutatea neincarcata a anvelopelor Vredestein Traxion+, masele pentru test au ramas egale atat pentru tractor, cat si pentru remorca. A doua parte a ciclului de transport DLM PowerMix ofera un raport cu privire la eficienta energetica in timpul deplasarii pe setiuni plane, cu o viteza maxima de 40 km/h. Datorita cerintelor de tractiune scazute ale sectiunilor plane ale remorcii, frecarea la rulare a anvelopelor este evidenta.

Test anvelope agroindustriale Vredestein Traxion+

Transport pentru calcularea eficientei combustibilului pe drum rutier (sursa: dlg.org)

Final de testare pentru Vredestein Traxion+

Ultimul criteriu de testare a determinat comportamentul de vibratie al anvelopelor Vredestein Traxion+ pe baza ciclului de transport pe sectiuni plane. In acest test, a fost evaluat doar confortul conducerii la o viteza constanta de 40 km/h. Pentru a avea impresia comportamentului de amortizare a anvelopelor, accelerometrele au fost atasate central pe fasciculul osiei din fata si carcasa de transmisie pe puntea din spate, pentru a determina componentele verticale ale acceleratiei.

In scopul masurarii, pe o sectiune definita anvelopele au fost conduse cu viteza constanta si datele de acceleratie au fost inregistrate. Pentru a determina abaterile datorate stimulilor externi, de-a lungul drumului au fost distribuite diferite denivelari pronuntate. Pentru a putea evalua ulterior distributia acceleratiei folosind o analiza de frecventa, a fost calculata vibratia naturala a fiecarei anvelope participante la test.

Cu cat este mai mare raportul procentual al vibratiilor care apar in zona vibratiilor naturale, cu atat mai buna este anvelopa sa faca fata stimulilor in conditiile limita date. Pentru a exclude de la acest test influenta scurgerii radiale bazate pe montarea anvelopei pe janta, fiecare anvelopa a fost adaptata la janta rotii si s-a verificat ulterior radiatia totala.

Pentru a asigura relevanta testului, toate masuratorile efectuate, atat pe teren, cat si pe drum rutier, au fost repetate de cel putin trei ori.

Sunt Vredestein Traxion+ cele mai bune anvelope agroindustriale?

In timpul activitatilor de remorcare simulate, combinatia de anvelope Vredestein Traxion+ testata in dimensiunea 540/65 R30 pe axa fata si 650/65 R42 pe axa din spate, cand este observata in ansamblu, este capabila sa obtina un raport de alunecare foarte bun, un usor avantaj fata de concurentii sai.

In cazul valorilor individuale, chiar se pozitioneaza cel mai bine intr-o anumita masura. Aceasta are, desigur, un impact asupra masuratorilor consumului specific de combustibil. Comportamentul pe drum arata, de asemenea, ca anvelopa Vredestein din combinatia testata si-a castigat clar un loc in gama de anvelope de referinta premium.

In incheierea articolului, va invitam sa descoperiti oferta de anvelope agroindustriale disponibila pe AnvelopeMAG.ro, unde regasiti si profilul testat, Vredestein Traxion+. Daca v-a placut articolul „Testare anvelope agroindustriale Vredestein Traxion+”, nu uitati sa ii dati un share pe retelele sociale!

Share Button

Comments are Closed

Theme by Anders Norén

 
Acest site foloseste cookies, continuarea navigarii implica acceptarea lor. Afla detalii
 
Citește articolul precedent:
Bridgestone Weather Control A005 EVO
Bridgestone Weather Control A005 EVO

Bridgestone Weather Control A005 EVO reprezinta a doua generatie a profilului pe care il stim deja sub denumirea Bridgestone Weather...

Închide