Vredestein lanseaza noile anvelope de vara Ultrac Satin

vrede1

Succesorul anvelopei de vara Vredestein Ultrac Cento a fost dezvaluit la salonul auto de la Geneva. Noul profil Vredestein Ultrac Satin este destinat pietei premium de performanta ultra-inalta, atat pentru autoturisme cat si pentru SUVuri.

Producatorul Apollo-Vredestein spune ca gama realizata de designerul Giugiaro a fost conceputa pentru “soferii priceputi” si ca incorporeaza numeroase imbunatatiri tehnologice proiectate de cei de la Apollo-Vredestein la centrul lor de cercetare si dezvoltare.

“Trendul de folosinta a autoturismelor mari cu motoare puternice pare unul de neoprit”, au spus cei de la Vredestein.

“Indiferent de motorizare, din ce in ce mai multe autoturisme sunt caracterizate de mase si puteri ridicate. Acest lucru a facut ca Vredestein sa proiecteze anvelopele Ultrac Satin exact pentru aceasta piata: aceste anvelope de vara premium, de performanta ultra-inalta, permit autoturismului sa obtina performante de cel mai inalt nivel reducand in acelasi timp si emisiile de CO2.”

Apollo-Vredestein-tyre-review-test-at-BIC-in-Audi-cars-4-600x399

Potrivit producatorului, anvelopele Ultrac Satin ofera un nivel foarte bun al aderentei pe suprafete umede si o rezistenta foarte scazuta la rulare: “In compozitia anvelopelor gasim o rasina speciala, ce creste nivelul tractiunii si canelurile in forma literei Z de pe banda de rulare ofera aderenta si manevrabilitate de cel mai inalt nivel pe drumuri ude.”

Anvelopele prezinta o suprafata de contact ovala, care, in combinatie cu designul asimetric al benzii de rulare, ofera un control imbunatatit al directiei, inclusiv in virare.

Rezistenta scazuta la rulare si chiar nivelul bun al aderentei pe carosabilul umed au fost obtinute de cei de la Vredestein prin intermediul imbunatatirii globale a mai multor elemente de geometrie a anvelopei si de compozitie: banda de rulare, compusul de baza utilizat, flancurile, carcasa si protectia pentru jante.

Apollo-Vredestein au testat profilul Ultrac Satin in comparatie cu anvelopele Ultrac Cento (modelul anterior). Testul realizat pe anvelope cu dimensiunea 245/40R18 Y a aratat ca noul cauciuc franeaza mai repede cu 3,3 metri decat vechiul model pe suprafete uscate, la viteze de 80 km/h sau mai mult.

In plus, manevrabilitatea pe suprafete uscate s-a dovedit a fi cu 12% mai buna iar pe suprafete ude cu 10% mai buna decat in cazul vechiului profil. Acestor beneficii li se adauga altele, precum: un nivel sporit al confortului, manevrabilitate si directie imbunatatite, rezistenta scazuta la rulare.

Primele anvelope Ultrac Satin ce vor fi lansate vor avea dimensiuni intre 16 si 18 inch si indici de viteza intre W si Y, urmand ca in cursul anului gama sa fie extinsa cu dimensiuni de 19 si 20 de inch. Referitor la marcajele UE, cei de la Apollo-Vredestein spun ca anvelopele beneficiaza de urmatoarele marcaje:

  • A la aderenta.

  • B si C la consum, in functie de dimensiune.

  • 71 dB nivel de zgomot.

 Vredestein Ultrac Satin Hardwell Edition

ULTRAC-SATIN-HARDWELL-DYNAMIC-600x420

Pe langa modelul standard, cei de la Vredestein vor lansa si un model in editie limitata. Acest model face parte din strategia lor de marketing si a fost creat in parteneriat cu DJ Hardwell. Cauciucul va fi produs in doar 225 de exemplare si va avea un design distinctiv ce va prezenta logo-ul “Hardwell” pe flanc. Anvelopele editie speciala vor fi disponibile in dimensiunea 225/45R17Y, fiind astfel o alegere ideala pentru autoturisme precum Audi A3 si Mercedes-Benz CLA.

 

Anvelope Vredestein la AnvelopeMAG!

Anvelope de vara Vredestein la AnvelopeMAG!

Share

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong> 

Va rugam sa introduceti rezultatul operatiei: *