Nou pe AnvelopeMAG, Noutati

Continental Sport Contact 6

Continental Sport Contact 6

Continental Sport Contact 6 – Lansate pe 1 septembrie 2015, noile anvelope vara Sport Contact 6 inlocuiesc vechiul model Sport Contact 5P ca si produs fanion al celor de la Continental pe piata anvelopelor de vara pentru masini sport. Initial disponibile in dimensiuni intre 19 si 23 de inchi, Sport Contact 6 se impune in segmentul ocupat momentan de anvelopele Michelin Pilot SuperSport; chiar daca nu sunt orientate la fel de mult pentru utilizarea pe circuitul de curse, acestea cel mai probabil vor face concurenta celor de la Michelin pe segmentul de clienti pasionati de viteza.

Chiar daca Sport Contact 6 sunt nou aparute pe piata, acestea si-au dovedit deja proprietatile. Acestea vin echipate pe noile Honda Civic Type R, autoturism care a depasit recorduri importante pe traseele de la Nurburgring, fiind cu doar 10 secunde in urma unui puternic autoturism Porsche Cayman GT4! Pentru a evidentia si mai mult beneficiile aduse de anvelopele Sport Contact 6, cei de la Continental au invitat publicatia britanica TyreReviews pe pistele de test Bilster Berg din Germania pentru a descoperi mai multe.

Cele mai multe critici aduse vechilor profiluri Sport Contact 5 si Sport Contact 5P s-au legat de: aderenta pe carosabil ud, distantele de franare pe carosabil uscat si ud, nivelul de confort. Aceste aspecte dadeau uneori impresia ca aceste profiluri nu au fost proiectate pentru masini sport.

Pentru a remedia aceste aspecte negative, inginerii de la Continental au muncit din greu. Banda de rulare a fost proiectata cu ajutorul tehnologiei “force vectoring”, care ajuta la transferul fortelor motrice intr-un mod mai echilibrat pe suprafata acesteia, oferind anvelopelor mai mult echilibru in viraje.

Compusul special “Aralon 350” utilizat pentru ranforsarea cauciucului ofera anvelopelor stabilitate imbunatatita la viteze ridicate. Pe scurt, aceste tehnologii ofera anvelopelor Sport Contact 6 comparativ cu vechile versiuni urmatoarele beneficii:

    • Condus cu 14% mai precis.

    • Manevrabilitate cu 11% mai buna pe carosabil uscat.

    • Se uzeaza cu 7% mai greu.

    • Produc cu 7% mai putin zgomot.

    • Au cu 10% mai multa stabilitate la viteze ridicate.

performante Continental Sport Contact 6

Testul TyreReviews la Continental Sport Contact 6

Testul nu a fost unul comparativ, fiind testata doar anvelopa Sport Contact 6; totusi, aceasta a putut fi testata atat pe un circuit ud cat si pe unul uscat, pe mai multe autoturisme diferite.

La testele pe uscat, realizate cu un autoturism VW Golf R, anvelopele au impresionat. Chiar daca pistele de test de la Blister Berg sunt special construite pentru a oferi aderenta crescuta, anvelopa a obtinut un timp extrem de bun per tura, oferind un raspuns excelent la condus si o senzatie extrem de buna in virajele la limita.

La fel s-a observat si cand au fost testate pe autoturismele Porsche Cayman GTS, Mercedes A45 si Audi RS3, pe carosabil ud. Sport Contact 6 au profitat in totalitate de tractiunea integrala a autoturismelor Audi si Mercedes, oferind tractiune excelenta; pe ploaie torentiala, anvelopele s-au comportat incredibil chiar si pe Porsche-ul cu tractiune pe spate, oferind aderenta, timpi de raspuns si echilbru la cele mai inalte standarde.

anvelope continental

Concluzii

Continental pur si simplu nu fac anvelope de calitate scazuta: chiar daca profilurile Sport Contact 5 si Sport Contact 5P nu ne-au impresionat, ele au fost totusi printre cele mai bune anvelope din clasa lor.

Acum, cu Sport Contact 6, Continental au produs o anvelopa sport excelenta, de clasa mondiala. Testele ce urmeaza a fi realizate in 2016 cu siguranta vor fi interesante.

 
Acest site foloseste cookies, continuarea navigarii implica acceptarea lor. Afla detalii