Teste Anvelope, Teste anvelope Vara

Test anvelope vara dimensiuni 245/45 R18 – AMS 2017

Test anvelope vara dimensiuni 245_45 R18 – AMS 2017

Anul acesta, publicatia Auto Motor und Sport a realizat un test anvelope vara dimensiuni 245/45 R18 – AMS 2017. Astfel, pentru testul anvelopelor de vara si-a propus sa testeze 10 anvelope de tip sport avand dimensiunile 245/45 R18. Acestea au fost echipate pe un BMW seria 3.

Inainte de a intra in detalii trebuie sa mentionam faptul ca acesta este primul test pe anul 2017 in care anvelopele Michelin Pilot Sport 4 si Continental Premium Contact 6 sunt puse fata in fata. Acest fapt ar trebui sa ne ofere o perspectiva interesanta asupra celor 2 rivali.

Rezultate pe carosabil umed

Primul aspect care se poate observa in urma testului este faptul ca anvelopele Continental care au dominat testele de profil o perioada indelungata nu au mai reusit si de aceasta data obtinand doar locul 3. Acest lucru evidentiaza cat de competitiva a devenit segmentul anvelopelor sport si cat de mult au evoluat jucatorii de pe piata.

Anul acesta testele pe umezeala au fost dominate de cei de la Michelin prin modelul Michelin Pilot Sport Michelin Pilot Sport 4. Producatorul francez a reusit performanta  de a castiga toate testele importante. Anvelopa s-a descurcat foarte bine la testul de franare pe carosabil umed, testul de manevrabilitate pe carosabil umed, a punctat deasemeni foarte bine la testul de viraj controlat pe carosabil umed. Singurul test in care a fost inconsistenta este acela de acvaplanare unde a terminat pe penultimul loc din test.

Continentalul in schimb a reusit doar locul 3 la testul de franare pe carosabil umed, un loc 6 la testul de manevrabilitate pe carosabil umed, si exact ca si anvelopa Michelin a fost nesatisfacatoare la testul de acvaplanare terminand pe ultimul loc.

Rezultate pe carosabil uscat

La testul de franare pe carosabil uscat Michelin si-a adjudecat locul 1 in timp ce anvelopa Pirelli si-a adjudecat locul 3 .

Curios, la testul de tur de pista situatia s-a inversat , anvelopa Pirelli realizand cel mai rapid tur , Michelinul fiind pe locul 3 .

Anvelopa Continental a rulat nesatisfacator pentru o anvelopa premium si a iesit pe locul 4 la testul de franare pe carosabil uscat .

Rezultate teste de rezistenta la rulare

La capitolul rezistenta de rulare, anvelopa Continental a fost cea mai buna, cu un avans considerabil fata de locul 2, anvelopa Vredestein. Anvelopa Michelin a obtinul locul 7.

La testul de rezistenta la rulare, anvelopa Continental s-a dovedit a fi cea mai buna, departe fata de a doua anvelopa din acest test, Vredestein. Michelinul a reusit sa obtina doar locul 7.

Publicatia Auto Motor und Sport a acordat urmatoarele procentaje pentru decizia finala : 50% din nota pentru testele pe carosabil umed, 40% din nota pentru testel pe carosabil uscat, 10% din nota pentru testele la distanta de rulare si nivelul zgomotului emis.

Rezultat final

1 : Michelin Pilot Sport 4

Total: 53.7 / Carosabil uscat: 9.8 / Carosabil umed: 9.5 / Comfort: 9 / Rezistenta la rulare : 6 / Zgomot: 10 / Impresie generala: 9.4
Calitati: Manevrabilitate excelenta pe carosabil uscat si umed, raspuns precis in viraj si comporatament previzibil in toate conditiile.
Defecte: Rezistenta scazuta la acvaplanare.
Concluzie: Cea mai buna alegere.

2 : Pirelli P Zero

Total: 51 / Carosabil uscat: 9.9 / Carosabil umed: 8.3 / Comfort: 10 / Rezistenta la rulare : 7 / Zgomot: 7 / Impresie generala: 8.8
Calitati: Raspuns foarte bun pe carosabil uscat si carosabil umed, comfortabila.
Defecte: Distanta mare de franare pe carosabil umed, rezistenta scazuta la acvaplanare, zgomotoasa.
Total: Recomandata

3 : Continental Premium Contact 6

Total: 51.3 / Carosabil uscat: 8.8 / Carosabil umed: 8.1 / Comfort: 9 / Rezistenta la rulare : 10 / Zgomot: 7 / Impresie generala: 8.4
Calitati: Manevrabilitate buna pe carosabil uscat.
Defecte: Stabilitate scazuta si tendinta de a derapa pe carosabil umed.
Concluzie: Recomandata

4 : Hankook Ventus S1 evo2

Total: 49.1 / Carosabil uscat: 8.5 / Carosabil umed: 8.4 / Comfort: 9 / Rezistenta la rulare : 5 / Zgomot: 10 / Impresie generala: 8.2
Calitati: Echilibrata, silentioasa.
Defecte: Nu se simte ca o anvelopa sport in comparatie cu celelalte anvelope testate.
Concluzie: Recomandata

5 : Falken Azenis FK510

Total: 47.4 / Carosabil uscat: 7.7 / Carosabil umed: 8.7 / Comfort: 8 / Rezistenta la rulare : 5 / Zgomot: 10 / Impresie generala: 8
Calitati: Distante bune de franare, manevrabilitate buna pe carosabil uscat, comfortabila.
Defecte: Raspuns lent la virarea in situatii de urgenta pe carosabil uscat.
Concluzie: Recomandata

6 : Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3

Total: 49 / Carosabil uscat: 9 / Carosabil umed: 7.1 / Comfort: 8 / Rezistenta la rulare : 7 / Zgomot: 10 / Impresie generala: 7.9
Calitati: Manevrabilitate buna si distanta scurta de franare pe carosabil uscat, comfortabila la drum.
Defecte: Distanta mare de franare pe carosabil umed si comfort scazut .
Concluzie: Recomandata in anumite circumstante.

7 : Toyo Proxes Sport

Total: 47.6 / Carosabil uscat: 8.4 / Carosabil umed: 7.4 / Comfort: 8 / Rezistenta la rulare : 6 / Zgomot: 10 / Impresie generala:: 7.8
Calitati: Distanta scurta de franare pe carosabil umed si tranctiune buna pe carosabil umed, manevrabilitate buna la virajul pe carosabil uscat la viteze mari.
Defecte: Aderenta proasta pe carosabil umed si distanta mare de franare pe carosabil uscat.
Concluzie: Recomandata in anumite circumstante.

8 : Vredestein Ultrac Satin

Total: 44.3 / Carosabil uscat: 7.9 / Carosabil umed: 7.7 / Comfort: 7 / Rezistenta la rulare : 7 / Zgomot: 7 / Impresie generala: 7.7
Calitati: Manevrabilitate si franare acceptabila pe carosabil uscat
Defecte: Raspuns incet si prost pe suprafete umede , rezistenta proasta la acvaplanare ,
Concluzie: Recomandata in anumite conditii.

9 : Dunlop SportMaxx RT 2

Total: 43.5 / Carosabil uscat: 8.4 / Carosabil umed: 7.1 / Comfort: 7 / Rezistenta la rulare : 7 / Zgomot: 7 / Impresie generala: 7
Calitati: Manevrabilitate foarte buna si raspuns precis pe carosabil uscat.
Defecte: Distanta mare de franare, stabilitate scazuta si tinde sa derapeze pe carosabil umed.
Concluzie: Recomandata in anumite conditii.

10 : Maxxis Premitra HP5

Total: 40 / Carosabil uscat: 7.4 / Carosabil umed: 6.7 / Comfort: 6 / Rezistenta la rulare : 6 / Zgomot: 7 / Impresie generala: 6.9
Calitati: Distanta scurta de franare pe carosabil uscat.
Defecte: Raspuns imprecis la virajul pe carosabil uscat , tendinta de a subvira pe carosabil umed, zgomotoasa.
Concluzie: Recomandata in anumite conditii.

 
Acest site foloseste cookies, continuarea navigarii implica acceptarea lor. Afla detalii